Sunday, January 17, 2010

GIRLS DAY OUT!


Jumaat lalu, aku ngan kawan2 pkir nk buat girls day out maklum larr dah lma x kuar.(bole caya ke?)hahah.padahal ari2 dah jumpa kat bilik. Okay so ktaorg pown p lar Jusco pas abish kelas. Farisha nak sangat tgok movie JUON. So, Fify,aku,Zah and farisha pown tgok ah, tyme tgh tgok movie tuh ada lar plak makhluk2 yg menyakiti hati,budak2 sekolah buat bising macam kat rumah durang plak. Kami kat situ pown tertekan gak arr!hahaha.plus cita JUON tuh boring nk mampus walaupown ada part yg mnjerit2 gak.:D+ cyta tuh confusing lar. NASIHAT:JGN TGOK MOVIE TUH!
then after tuh kami pown p makan kat food court lepak skali ngan geng retarded domingo's yg len acap, adil and mira.
Pas2 kami pown sambung aktiviti window shopping tuh. dah nama xda keja len nk bwat camna. Kami pown p lar try2 bju,pose2 kat ctu. Sales girl kat ctu tgok jak kami smua, apalagi aku pown ambik taktik cover aku tyme abik bju micheal jackson tuh. " Fy,aku rsa bju nieyh sesuai larr tuk persembhan lagu thriller tuh"hahahaha, tyme ambik bju kerlip2 tuh kami gna alsan tuk gathering. "TIPU SUNAT" tapi hari tuh memang seronok gilaarr ahh. LOVE THEM! Nieyh pix moment2 yg ada:










p/s:miss spending time ngan f*ckulicious babe.<3 missh u guys.

No comments:

Post a Comment